Wednesday, January 26, 2011

potluck kat Dataran Bawah

Selepas aku balik celebrate my anniversary, aku pun join la potluck yg di arrange oleh my leader and her team to celebrate our beloved mummy bezday. dye xtau pn ktorg wt suprise ni. dye jz pk sesaje nk wt potluck. padahal, ade agenda tbesar semua nya tok wt sume unite back as a team.

Time dorg prepare2 cake 2, yg laen2 sebok dok melayan mummy. xnk bg dye perasaan la konon. ktorg pn nyanyi la reramai lagu besday kt mummy. b4 dye tiup lilin, ofcz kene wt wish kn. mummy doakan kami semua dpt wt LJM dgn tbaek& lulus. amin~ *tacing jp*

Kami pn menjamu selera yg dihidang kn oleh my classmate, wow! amazing! byk gler mknn smp xtau nk mkn ape. lgpn aku mmg da full gler balik dr anniversary, *erk Aku pn jamah la apa2 mknn yg bole dimasuk kan lg. Alhamdullilah kenyang!

Mkn sume da, ktorg pn nk maen la pinggan terbang 2, ak xtau la nama comersial dye pe kn, tibai kn je la. Haha! Maen punya maen, mmg xhingat dunia la kn. Jerit sana jerit sini.. Smp saket tekak aku yg mmg saket ni. First time maen benda alah 2, mmg ktorg jakun ckit. Tp mmg release tensen sunggoh. Maen punya maen,dok baling rebut2 sana sini, at last pinggan terbang 2 terbelah dua. Mak ai, terkojut den! Haha! den, ktorg maen musang2. our mummy join skali, cayalah! Dala pakai baju kebaya, mmg sempoi abeh. Penat gler men lari2. Fuhh!

To my classmate, terima kaseh sesgt sbb join potluck ni. Ofcz abeh sem ni, kte xkn dpt merasa moment cmni lg kn. xpe, we still together! will miss u guys =(










No comments:

Post a Comment