Sunday, March 27, 2011

Kenduri Kahwin

Pukul 11 ibu ckp ngan aku, ' ika, jum p kenduri kt Taman Tasik Titiwangsa.' Dalam hati aku, mmg malas sbb dok sebok kemas bilik. Siap2 kemas semua, aku pun reconfirm balik + decide nk g kenduri 2.

1 masalahnya lagi, aku kene drive. Uuuwaaaaa!Malas betol. Try la ngajak my cinta, tp bz la pulak. Mmg confirm aku kene drive.

Act, ibu aku n sgt jmp kawan dye ni sbb since acik Kim ni resigned dorg xpnh jmp and acik ni pun dok menderita sakit Kanser Paru2 tapi still kuat buat majlis perkahwinan anak dye. Ibu mana yg xnk tgk anak dye naik pelamin kn. Da suda, xmo la sedeh2 lagi, meleleh da air mata aku ni ;)

Settle menjamu selera, aku pn jadi Photographer jp using my BB je. Nk guna DSLR xdpt lg. haha!


Pelamin Pengantin, cantik ;D

Meja beradap utk mempelai menjamu selera

NICE VIEW :)

Menanti kawan2 lama dgn penuh kesabaran

Harus utk aku posing okay!

Meh nk ce cter ckit, borak2 ngan ibu dlm kete.

IBU : cantik jugak kn dorg wt kenduri kt tt 2, open air je siap view tasik lagi.

IKA : mmg cantik, t ika kawen pn nk wt kt c2 eh bu. tp xnk wt kt tmpt yg ni. nk wt kt tapak Eye One Malaysia yg lama 2. luas ckit kn.

IBU : boleh je, kumpul la duet byk2. nk wt kt tasik, dlm laut, tepi pulau sume boleh.

IKA : amboi, perli jeeeee ;p

No comments:

Post a Comment