Monday, June 20, 2011

luahan hati membakar

  1. tolong paham boleh x hati aku belum buat keputusan apa apa lagi.
  2. aku dah rimas dengan segala kongkongan
  3. aku nk bebas
  4. jgn la nk sebok2 hal aku
  5. jgn dok dtg sini lagi
  6. dah janji nk bagi space utk aku, tapi nape mcm xnmpk je space utk aku 2?
  7. tolonglah jgn miserable kan lagi hidop aku
  8. byk masalah aku hadap, ko jgn tambah lagi boleh
  9. ko xpnh nk paham perasaan aku ke?
  10. aku je yg nk paham perasaan kau?
  11. suka hati aku nk buat apa, janji family aku tau. ko xpyh nk nyebok
  12. kalo dah rasa mcm s***** 2 sgt, nape perlukan aku lagi?
  13. aku memang ego, baran, hangin, sombong! negative thing semua nya aku ada!
  14. jgn nk paksa2 utk aku pick up your call, to see you.
  15. I NEED TIME! PLEASE UNDERSTAND ME!

No comments:

Post a Comment