Thursday, February 17, 2011

untuk KAU !

Selama ni aku tulis yg baek2 je dlm blog aku kn? Tbe2 ari ni kesabaran aku tercabar! Aku rasa nk maki hamun kau je dlm blog aku ni. Lantak la kau nk baca ke hape ke. Kalo2 ls ksu teringin nk baca blog aku kn, dipersilakan baca sbb aku mmg type entry ni khas tok kau!

Aku rase aku will feel fun today cz nk g wall climbing! Tbe2 kau dtg kt aku tgu dpn toilet kau kata 'baku sini jp, ak nk ckp something ngan kau'. Weh, ko pahal nk ckp kerek sgt ngan aku cm 2? ingat muke kau cantek sgt la ckp cm 2 ngan aku ha? Kau tuduh aku pasal hal org laen,weh common lah! Selama ni aku respect kau, aku simpan sume rahsia kau! Tapi balasan ape yg ak dapat?? Kau point aku cm aku yg bersalah! Kalo kau rasa aku la org yg PALING kau xpercaya sgt, kau pk org yg kau percaya 2, wt baek sgt la kt kau ha?? Xde org kutuk kau belakang?? Aku smpn sume rahsia kau, ak xpnh cter kt sesape! Kalo aku nk cter aku bole je cter rahsia kau 2 kt ton yg byk mulut ni. Aku xphm la pe mslh kau ni! Kau de mslh ngan org 2 kau settle je la ngan dye, yg kau sebok2 nk point2 aku pahal? kau kata aku api2 kn dye smp terok kn lg mslh kau ngan dye???! weh, x kebulor la ak nk api2 kn org laen! kau 2 yg xde perasaan nk tanya org 2! Mm cm sial la kau! Jatuh air mata aku, sbb lyn benda bodoh kau ni! Kau pk kau sape yg nk point2 org suke hati?? Kau ingat kau bagus sgt la face to face dgn ak td? Langsung kau xde rase sebe slh ke tbe2 point org xpasal2! Aku sangka kau baek tp tanggapan aku salah dlu! Da la weh, pas ni kau jgn hrp la aku nk tego kau lg! Sekali ak dituduh, jgn hrp ianya akan baek cm dlu lg!

Untuk pengetahuan kau, XSEMESTINYA aku baek ngan dye, aku cter sume pasal kau kt dye! xde masa la nk cter bodoh kau 2 kt org! Byk lg keje/cter yg ak bole story! Utk yg terakhir sekali, aku ucapkan byk2 TERIMA KASIH kt kau sbb sudi point aku smp mcm ni sekali! Semoga kau rase puas dan aku puas xde kwn cm kau lg!

No comments:

Post a Comment